Kabelbeestjes - Retouren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat vinden wij erg vervelend. Uiteraard proberen we je zo goed als mogelijk te helpen met je klacht of vraag. Dit is wat je van ons mag verwachten:

  • 14 dagen bedenktermijn.
  • Omruilen? Je nieuwe product vaak morgen al in huis.
  • Geld terug? Binnen 10 werkdagen het geld op je rekening.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De koper draagt zelf de kosten voor het terugsturen van het product. Indien de producten beschadigd of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Hoe moet ik het product retourneren?
Je kunt het product in de originele verpakking terugsturen. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
Het terugsturen van de bestelling moet binnen 14 dagen na ontvangt gebeuren. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij het desbetreffende punt. Het aankoopbedrag wordt binnen een termijn van dertig dagen teruggestort.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dit is helaas niet mogelijk.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wij sturen je een e-mail bevestiging zodra wij de producten hebben ontvangen en de retourzending in behandeling hebben genomen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!